Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Etra so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Etra (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Etra d.o.o., Svetelka 5, 3222 Dramlje, Slovenija, matična številka: 5493617, davčna številka: SI51305011, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Etra).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Etra, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Etra in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe Etra d.o.o.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih Etra d.o.o.

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Etra prek elektronske pošte postane obiskovalec gost Etra, s potrjeno registracijo v spletno trgovino Etra pa postane član Etra. Tako gost kot član Etra (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Etra.

Ob registraciji v spletno trgovino Etra pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana Etra nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na trgovina@etra.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Nakup določenih artikov, ki so na zalogi na posameznem prevzemnem mestu Etra d.o.o., je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino Etra.

Omejitev odgovornosti

Etra se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Etra ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Etra kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Etra ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Etra mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Etra ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Etra ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Etra v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

Etra d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Etra d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Etra d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 03 780 22 77 ali po elektronski pošti na trgovina@etra.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova trgovina@etra.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Etra d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Etra d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!



Pogoji veljajo od 5. septembra 2014.